פייסבוק מציעה לך את האפשרות להקים עמוד עסקי שיש לו קיר בו אפשר להגיב, אלבומי תמונות, ארועים ומידע. הבעיה בכך היא שעמוד הפייסבוק שלך יראה בדיוק כמו הרבה אחרים והאמת זה די משעמם.
עמוד פייסבוק חייב להיות מזמין, שימושי וכזה שתמוך במאמצי השיווק שלך. הדף שלך צריף ליצור התקשרות מרגשת ושונה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. כשהדבר קורה תגלה שאתה מקבל יותר לייקים בפייסבוק ותגלה שפעילות הגולשים אף מעשירה את תוכן הדף.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה