יום חמישי, 23 בפברואר 2012

שיווק בפייסבוק - איך גם העסק שלך יכול לשגשג בעזרת פייסבוק

האם באמת אפשר להשתמש בפייסבוק כדי להביא לידים חדשים, הזדמנויות ומכירות חדשות לעסקים קטנים? כן! אנחנו והלקוחות שלנו עושים זאת מדי יום.
אי אפשר להשתמש בפייסבוק לעסק כמו שאנו משתמשים בו לחיים הפרטיים - אנו חייבים שתהיה לנו אסטרטגיה חברתית לפני שנראה תוצאות. לא קשה לעשות את זה, אפשר בקלות בהשקעה של 10 דקות מספר פעמים בשבוע. צור מערכת סטטוסים אוטומטית ואז בקר בדף הפייסבוק העסקי לעודד דיון ולענות על שאלות.

האם אני חייב להשתמש במודעות ממומנות בפייסבוק?
לא! אפשר להשתמש בפייסבוק כדי לייצר לידים חדשים מבלי לגעת באופציות הממומנות של פייסבוק.
מה הם כמה טיפים לשיווק בפייסבוק?
שלב את הקהל שלך. אתה תתפלא כמה השפעה יכולה להיות למספר דקות של קשר אישי עם האוהדים של הדף שלך. טיפ שני הוא להשתמש בתמונות בדף הפייסבוק העסקי. פייסבוק מתוכננת להציג תמונות באופן בולט. רוב העסקים לא מציגים תמונות. העלה כמה תמונות עוד היום.
מה היא אסטרטגיה בסיסית לשיווק בפייסבוק?
דבר ראשון, שלח אנשים לדף הפייסבוק שלך. אף אחד לא ילחץ לייק בלי לדעת שהעמוד קיים.
דבר שני, השתמש בכלים אוטומטיים כדי לתזמן תוכן ועדכונים לשעות הפעילות ביותר בפייסבוק.
דבר שלישי הוא יצירת מעורבות. הפוך את הדף שלך לכיפי וחי ועודד את האוהדים להגיב.
האם פייסבוק מציעה חשבונות לעסקים? האם אני יכול ליצור דף עסקי בפייסבוק?
כדי ליצור דף עסקי חייב להיות לך פרופיל אישי בפייסבוק.
מה ההבדל בין דף בפייסבוק לבין פרופיל אישי?
פרופיל אישי הוא עבור אנשים אמיתיים בלבד ופייסבוק מרשה להחזיק פרופיל אחד לכל אדם. תוכל לזהות פרופיל אישי בקלות, אם אתה רואה את אפשרות "הוסף חבר". רק לפרופיל אישי יש חברים. דף עסקים תוכננו לשמש עסקים וניתן לפתוח כמה דפים עסקיים שתרצה. ניתן לזהות דף עסקי בקלות : יהיה לו כפתור LIKE.
איך אני יכול לראות מי צפה בדף העסקי שלי בפייסבוק?
פייסבוק מציעה כלי אנליזה מתוחכם שנקרא "Insights" הכלי נמצא בתפריט של הדף העסקי שלך מתחת לתמונת הפרופיל של הדף. המידע שתוכל לגלות שם יהיה לגבי הגיל, המין והמיקום של הגולשים שצפו בדף שלך, תוכל גם לראות איזה סטטוסים שכתבת היו הפופלאריים ביותר.
מה מיחד את פייסבוק לעומת אפיקי שיווק אחרים?
שלא כמו שיווק מסורתי, בו אתה יכול רק לקוות שאחוז קטן מהאנשים שאליהם אתה מנסה להגיע ישימו לב למודעה שלך, בפייסבוק הם כבר שמים לב.
אתה לא מופיע בשלט חוצות בכביש המהיר בתקווה שמישהו ישים לב אליך כשהם נוהגים. כל מי שלחץ לייק לדף שלך בעצם הרים את היד והביע עניין בעסק שלך. הלקוחות שלך כבר בפייסבוק, אז למה לא לשתול את העסק היכן שהם כבר נמצאים?
כמה חברים יכולים להיות לי בפייסבוק?
פייסבוק לא מאפשרת לך לעבור את 5000 החברים בפרופיל האישי. מהרגע שתגיע ל5000 לא תוכל לאשר חברים נוספים. לעומת זאת, בדף עסקי אין הגבלה של כמות לייקים לדף. זו רק סיבה נוספת לכך שתרצה להשתמש בדף עסקי בפייסבוק ולא בפרופיל אישי כדי לקדם את העסק שלך בפייסבוק.
איך אני משיג כתובת מותאמת אישית לדף שלי בפייסבוק?
כתובות מותאמות אישית לדף הפייסבוק (כמו: http://www.facebook.com/remarkable.pages.design) אפשרית רק לאחר שדף הפייסבוק שלך עבר את 25 הלייקים. הדבר מאפשר לך לייצר כתובת שקל לזכור לדף הפייסבוק שלך וזה גם נראה הרבה יותר טוב כאשר אתה שולח לינק לדף באימייל או בהודעה. את האפשרות הזו ניתן להפעיל על ידי עריכת הדף בפייסבוק (לפרטים נוספים לחץ כאן)
איך אוכל לייצר דף נחיתה מותאם אישית לדף הפייסבוק שלי?
ישנן אפליקציות חינמיות שדרכן ניתן לעצב דף נחיתה בפייסבוק, אחת מהן נקראת Static HTML Plus. אך באפשרותך גם להשתמש בשירותינו ונוכל לעצב עבורך לשונית נחיתה ייחודית ואף לוכד לייקים (דף המבקש מהגולש ללחוץ לייק שנגלה רק למי שעדיין לא לחץ לייק). לפרטים נוספים לגבי עיצוב דף הפייסבוק לחץ כאן.

מזמין אותך לקרוא את "7 טיפים ואסטרטגיות שיווקיות לדפי הפייסבוק החדשים" למידע נוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה