יום רביעי, 29 בפברואר 2012

דפי הפייסבוק החדשים. אסון או ברכה?



כולנו ראינו את ההודעה שפייסבוק שמה בפתאומיות בדפים העסקיים שלנו בפייסבוק:
מראה חדש לדף הפייסבוק העסקי


פייסבוק שיחררה בהפתעה עיצוב טיימליין לדפי הפייסבוק העסקיים. השינויים המשמעותיים כוללים הסרת האפשרות לבחור טאב נחיתה, שינוי הגודל של הטאבים ל 810 פיקסלים, אפשרות לשלוח הודעות לאוהדים ופאנל ניהול חדש.

לצפיה בדף פייסבוק שכבר עבר לעיצוב החדש לחץ כאן!

העובדות החדשות:
  1. לא ניתן לבחור יותר דף נחיתה
  2. הטאבים נשארו אך התרחבו ל 810px גודל.
  3. אפשר לשלוח הודעות לאוהדים.
  4. השינוי יקרה באופן כפוי ב 30 במרץ.
1.  תמונת קאבר:
תמונת הקאבר יכולה להיות עד גודל של 851px רוחב על 315px גובה. פייסבוק לא מאשרת שימוש בתמונות קאבר הכוללות את הדברים הבאים:

  • מחירים או מידע לגבי רכישה כמו, הנחות או הוראות לפעולה.
  • פרטי התקשרות.
  • התייחסות לאלמנטים של העמוד כמו לייק או שיתוף או כל חלק מהפונקציות של פייסבוק.
  • קריאות לפעולה.


2. תמונות, לייקים ואפליקציות בחלק העליון של העמוד:
תמונות, לייקים ואפליקציות מופיעים בחלק העליון של הדף. כפתור התמונות תופס את המיקום הראשון אך את שאר המיקומים ניתן להחליף לבחירתכם. ניתן לשים עד 12 אפליקציות סה"כ כאשר רק ה 4 הראשונות גלויות.

3. אפשרות לקבוע פוסטים שיופיעו מעל אחרים. 
נוסף אייקון כוכב לכל פוסט המאפשר להגדיל את הפוסט בתצוגה, וסימן של עיפרון המאפשר לקבע את הפוסט למעלה בעמוד. האפשרות הזו חשובה ומאפשרת השארת מידע חשוב בדף בלי שידחק למטה עם פוסטים חדשים.

4. פאנל ניהול חדש

5. הודעות לאוהדים:
עכשיו אנשים יכולים ליצור איתכם קשר ישירות באמצעות הודעות. התראות לגבי הודעות יופיעו ישירות בפאנל הניהול החדש.

האם זו ברכה או אסון?
לכל מי שהשקיע בזמן האחרון בעיצוב מקצועי לדף הפייסבוק שלו מדובר באסון קטן, העיצוב הישן של תמונת הפרופיל לדף, הטאבים המעוצבים והאפליקציות יצטרכו לעבור שינויים. העובדה שאי אפשר לבחור טאב נחיתה לגולשים חדשים יהפוך כנראה את כל הלוכדי לייקים/דפי ברוכים הבאים לקצת מיותרים.
פרט לכך, נראה שהשינוי בפייסבוק יועיל למשווקים בפייסבוק יותר מאשר יזיק. קיבלנו שטח גדול יותר, אפשרויות ביטוי גדולות יותר. בסך הכל פייסבוק עשו צעד חיובי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה